Group_3_a88651b7-daa4-4cba-aca3-7150c3bf4233

Ogólne pytania

Czy towary na stronie są na pewno oryginalne?

Dzięki temu że jesteśmy od 4 lat w branży, mamy pewne doświadczenie.
Zanim trafią w twoje ręce, wszystkie produkty przechodzą kontrolę jakości i autentyczności: każdy szczegół, od etykiet po szwy, jest skrupulatnie sprawdzany, aby mieć pewność, że otrzymany produkt jest oryginalny i bez wad.

Czy jest możliwość przymierzyć buty?

Tak, jednak na razie ta usługa jest dostępna tylko dla klientów z Warszawy. W ramach jednej dostawy możesz zamówić i przymierzyć maksymalnie 2 pary. Przymiarka odbywa się wyłącznie w obecności kuriera sklepu.

Czy gwarantujecie bezpieczeństwo moich danych osobowych?

Gwarantujemy pełne bezpieczeństwo twoich danych osobowych. Jeśli masz pytania, zapoznaj się z naszą Polityką prywatności.

Jak mogę się z wami skontaktować?

To jest proste. Możesz znaleźć wszystkie nasze dane na stronie kontakt lub po prostu napisać do nas na instagramie 

Towary

Co oznacza "24H" obok zdjęcia towaru?

Takim znaczkiem oznaczamy towary które mamy na stanie w naszym sklepie.
"24H" oznacza że takie towary są wysyłane w ten sam dzień kiedy zamówienie zostało złożone. Najczęściej realizacja takich zamówień wynosi do 24 godzin.

Co oznacza niebieska kropka przy rozmiaru?

W taki sposób są oznaczony rozmiary które są dostępne od ręki.
Najczęściej realizacja takich zamówień wynosi do 24 godzin.

Gdzie można znaleźć tabele rozmiarów?

Tabela znajduje się na stronie produktu pod jego ceną.

Nie mogę znaleźć potrzebnego mi produktu na stronie, co mam robić?

Po prostu podeślij nam na instagramie zdjęcie pary która ciebie intersuje i opisz szczegóły. Postaramy się pomóc!

Składanie zamówień

Jak złożyć zamówienie na stronie?

Złożenie zamówienia w sklepie SnkrsStore jest proste:

1. Wyszukiwanie produktu
Aby znaleźć interesujący cię produkt musisz skorzystać z nawigacji na naszej stronie. Na urządzeniach mobilnych i tabletach menu znajduje się w lewym górnym rogu i otwiera się poprzez dotknięcie. Na PC menu znajduje się u góry ekranu i otwiera się po najechaniu myszką. W menu znajdują się produkty według marki i kategorii. Po kliknięciu w wybraną zakładkę zostaniesz przeniesiony na stronę z interesującymi cię produktami. Ponadto produkty można znaleźć według nazwy, słów kluczowych lub numeru artykułu za pomocą wyszukiwarki, która znajduje się w prawym górnym rogu ekranu i otwiera się po kliknięciu.

2. Strona produktu
Na stronie produktu zobaczysz szczegółowe zdjęcia, krótki opis, a także tabelę rozmiarów i informacje na ich temat.

Po dokładnym zapoznaniu się z tabelą rozmiarów możesz dodać wybrany rozmiar do koszyka. W koszyku możesz dodać notatkę do zamówienia lub usunąć niepotrzebne pozycje.

Aby kontynuować zakupy skorzystaj ponownie z nawigacji.

3. Złożenie zamówienia
Aby złożyć zamówienie należy kliknąć przycisk ZAMAWIAM w zakładce koszyka, po czym zostaniesz przeniesiony na stronę składania zamówienia. Wypełnij wymagane pola. Możesz wprowadzić nowy adres lub wybrać jeden z zapisanych, jeśli robiłeś już zakupy w SnkrsStore. Wybierz dowolną metodę dostawy oraz metodę płatności, jeśli posiadasz specjalny kod promocyjny, wpisz go w odpowiednim polu na dowolnym etapie procesu składania zamówienia i kliknij przycisk ZASTOSUJ. Sprawdź dokładnie swoje zamówienie, jeśli wszystko się zgadza kliknij ZAPŁAC TERAZ.

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Tak, zadzwoń pod numer telefonu +48 516371792. Nasz dział obsługi klienta jest otwarty codziennie od 10:00 do 22:00.

Jak zastosować kod promocyjny?

Kod promocyjny można zastosować na etapie składania zamówienia. Po zastosowaniu całkowity koszt zostanie automatycznie zmieniony.

Czy mogę zmienić lub anulować swoje zamówienie?

Zamówienie możemy zmienić lub anulować jedynie w trakcie jego przetwarzania. Jeśli chcesz zmienić lub anulować zamówienie, skontaktuj się z obsługą klienta tak szybko, jak to możliwe, pisząc na adres email sklep@snkrsstore.pl
Jeśli twoje zamówienie zostało już wysłane, niestety nie będziemy mogli go anulować ani dodać nowych produktów do zrealizowanego zamówienia, ale chętnie pomożemy ci w dokonaniu nowego zakupu.
Jakie metody płatności są dostępne?
Akceptujemy płatności kartami bankowymi: Visa i Mastercard.

Ponadto przyjmujemy również płatności gotówką lub przelewem na podane dane.

Dostawa

Ile czasu wynosi dostawa zamówienia?

Dla produktów dostępnych od ręki czas realizacji wynosi 1-2 dni, ale najczęściej dostajesz swoje zamówienie w ciągu 24 godzin!

Dla innych zamówień termin jest dłuższy i wynosi 3-10 dni, ponieważ produkt musi najpierw dotrzeć do naszegu magazynu, gdzie będzie sprawdzony na oryginalność i brak wad, a tylko potem rusza w drogę bezpośrednio do ciebie.

Jaki jest koszt dostawy?

Nieważne co kupujesz, u nas zawsze masz dostawę gratis!

Сzy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Tak, odbiór jest dostępny w naszym biurze pod adresem: Stanisława Pyjasa 5, Warszawa 00-710. Godziny otwarcia: 10:00 - 22:00. Nasz menadżer poinformuje cię o gotowości zamówienia.